Fejlmelding

Fejlmelding

Vi oplever generelt ganske få fejl på vores antenne net.

 

Skulle du have problemer med at modtage signalerne, så undersøg først om naboen har samme fejl. Hvis ja, så skal YouSee kontaktes på 7070 4040.

 

Hvis ikke naboen har samme fejl, så ligger fejlen sandsynligvis i din egen installation. Hvis du fejlmelder og fejlen er hos dig selv, så skal du selv betale for besøget.

 

Hvis du har problemer med at se nogle af de kanaler der sendes digtalt, typisk DR1, TV2 og infokanalen, er årsagen med stor sandsynlighed at dine kabler og / eller stik inde i huset er for dårlige.  For at sikre en fejlfri modtagelse skal alle kabler være af typen med dobbelt afskærmning og stikkene være HF tætte. Kabler og stik der opfylder disse krav er sædvanligvis mærket YouSee ready eller YouSee godkendt. Hvis du får opsat flere stikdåser end indgangsstikdåsen skal disse også være af godkendt HF-tætte type. Det samme gælder en evt. signalforstærker.


Via dette link kan du komme direkte til Yousee's hjemmeside, hvor de opdaterer med den aktuelle fejl situation på nettet for Ringkøbing. Tryk her

 

Yousee har i øvrigt en udmærket hjemmeside, hvor der er hjælp til opsætning af sit TV, indlæsning af digitale kanaler og meget mere.

 

Kom direkte til Yousee's hjælp side ved at trykke her.